اهداف و برنامه‌ها

هوش سازمانی


Business Intelligence - هوش سازمانی یا هوشمندی کسب و کار: یعنی ارائه‌ی اطلاعات مناسب در زمان مناسب در قالبی مناسب به کاربر مورد نظر برای پشتیبانی از فرآیند تصمیم‌گیری. هوش سازمانی ابزاری جهت تولید دانش در میان انبوهی از داده‌ها و  اطلاعاتمی‌باشد.

از هوش سازمانی همچنین به عنوان مهارت‌ها، فنآوری‌ها، برنامه‌های کاربردی و کارهای در حال انجام درون یک سازمان برای کمک به آن سازمان برای درک بهتر اهدافش و بهبود عملکردش نیز یاد می‌شود.

سازمان هوشمند

سازمان هوشمند سازمانی است که بتواند اطلاعات مناسب را در زمان مناسب با کیفیت مطلوب و در قالب مناسب با امنیت قابل قبول برای پشتیبانی از فرآیند تصمیم‌گیری در اختیار افراد مناسب قرار دهد.

موضوعات مرتبط

منابع

  • هوش سازمانی یا هوشمندی کسب و کار - Business Intelligence : ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد


  •  


طبقه‌بندی محتوا و فهرست برچسب‌های صفحه

برای نمایش یک فهرست جامع از صفحه‌ها و بخش‌هایی که بر اساس هر یک از برچسب‌های زیر طبقه‌بندی شده‌اند، بر روی عنوان آن برچسب کلیک کنید؛ یا برای کمک به بهبود طبقه‌بندی محتوا، برچسبی برای این صفحه اضافه کنید.

  • بازگشت به بالا
DNN